10 مارس، 2009

ندمانه..




انا سبتك وانت مني
ندمانه للنهارده
لو حتى غصب عني
ما كنش لازم ارضى
انا بتطمن عليك
وانا من بعيد لبعيد
بخاف لو رحت ليك
الاقيك حبيت جديد
مش من حقي العتاب
مانا سبتك للعذاب
لكن ربي اللي عالم
اخلاصي و حبي ليك
انا حبعد عنك وانا وياك قلبي
هتحمل تعبي
بعدك الله يعيني
لو صدفة قبلتك صبرني ياربي
لا يبان لك حبي
وانت قريب مني
حاولت انا اداري حبك
و اضحك على روحي و انسى
صورتك ما غابتش عني
شايلاك في قلبي لسه
الليل عليا طال
وانا بسأل نفسي ليه
بخبي حنيني ليك
ولا بقدر يوم عليه
يمكن جنيت عليك
بس انت الله يجازيك
خليتني عايشة عمري
علشان بعيشة ليك

هناك 5 تعليقات:

  1. انا اللي خايف اتكلم
    واقول لازم نعيد
    ونجدد حبنا

    اصلي انا زعلتك
    ومكانش لازم ازيد
    وضيع دربنا

    حبي لك انت بس
    ما فيش حب جديد

    يا اللي ملكت الروح
    بلاقيك مطرح ما روح
    كلي اسى وجروح

    واقول لازم نعيد
    ونجدد حبنا

    حبي لك انت بس
    ما فيش حب جديد

    سيبي الندم للامس
    هصرخ مش بالهمس
    اقول انت وبس
    حبي واملي الوحيد
    وما فيش حب جديد

    ردحذف
  2. العزيزة كوربس

    مسا ءالخير ويعطيج العافية

    انا اللى اشوفه دام البنت ابروحها هدته وعطته طاف

    ومن غير ما نعرف الاسباب

    بعد ليش اتعور قلبها وراسها واتفكر فيه


    والحل بدينها

    وليش ما ترجع له وترتاح :))))


    تحياتى لج

    موضوع شيق :))

    ردحذف
  3. غير معرف..

    كل جرح بيبقى صعب فى اوله
    واللى اصعب لو هيعيش انده عليه
    لازم انسى وجرحه ليا استحمله
    قبل مايضيع عمرى بسال هعمل ايه

    قانوني..

    البعد قرار صعب..بس الاكيد لان القرب اصعب وامر..

    شحادك يا مسمار ...

    وليت كل الامور سهله وبايدنا نلاقي راحتنا.. الظروف تحكمنا وما نحكمها..

    اشكر مرورك..

    ردحذف
  4. طب مين يأمن لك تاني !! بعد ما كنت تتحداني
    جاي دلوؤت بتترجاني
    طب ؤولي اعملك ايييييه
    ما تشوف لو كنت مكاني كنت حتئدر تستناني
    بعد ما ألبك راح ورماني
    ما تؤولي راجع لي لييييييه ؟؟

    مادري دشيت عرض لوول

    ا
    ح
    ب
    ج

    ردحذف
  5. اللي انت شيفو يا حبيبي اعملو
    الي انت جي عشان تقولو كملو
    كده او كده حكاياتنا مش حيطولو
    يبقى ليه البعد بنا ناجلو
    ايه يعني لو حضيع بعدك يومين
    ايه يعني لو حدمع دمعتين
    اجرحني دلوقتي بلاش بعدين
    ده الجرح بيبقى سهل في اولو
    ان عشنا و ان كان لينا عمر وفكرك
    انا كنت باقي عليك و خليتني اخسرك
    و انا مش حقول بعدت ليه و ايه غيرك
    و البعد لو كان صعب بكرى استسهلو

    انجييييييييييي

    لا عرض ولا طووول انتي اتدرعمين وتكسرين بعد..

    ف د ي ت ج

    أ
    م
    و
    ت

    ف
    ي
    ج

    ردحذف